4 Ekim 2010 Pazartesi

MİMik

Caaaanım Mia Wallace beni mimlemişş!! Konu da şuymuş :


"Hayatınıza uygun fon müziği. Fon müziği derken sözlü tabi ama sözleriye değil sadece müziği ile olucak. 3 şarkı seçeceksiniz"

Başlayayım bakalımm:

1- Morrissey - Let Me Kiss You : Kendimi çirkin hissettiğim zamanlar için çok uygun bir parça.. Sözleriyle değil denmiş olsa da mimde, bu parça hem sözleri hem de müziğindeki hayalden uyanma hissi yaratan bölümüyle beni etkiliyor.

"Gözlerini kapat, Ve fiziksel olarak hoşlandığın birini düşün
Ve seni öpmeme izin ver, seni öpmeme izin ver "

Hayalin bitiş müziği ve:

"
Ama sonra gözlerini açarsın, ve fiziksel olarak aşağıladığın birini görürsün,
Ama kalbim açık
Kalbim sana açık"

2- Persepolis Soundtrack - Love and Hate : Hiç aşık olmadığım halde, aşkı ve nefreti en iyi anlatan müzik olduğunu düşünüyorum. Birden nefrete dönüşen bölümünü seviyorum. Farkındaysanız hep değişken parçaları seviyorum niyeyse :) Tek düze ilerlememesi hoşuma gidiy.

3-
Neffa - Passione : Bu parçanın bana hisettirdiklerini ben de bilmiyorum ama müziği ve sözlerine bayılıyorum! Sözlerinin anlamını öğrendim, pek etkilemedi fakat; öyle kelimeler seçmişler ki söyleyince bir haz alıyorsun. O yüzden bu da aslında genelde müziğini sevdiğim bir parça.

Beni mimlediği için Mia'ya teşekkür eder kimseyi mimlemeden(çünkü kimse yazmazmış gibime geliyor) bitiriyorum! Saygılar, sevgiler..

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy yerim çok tatlı yazmışsın Felim! ve de şarkılar muhteşem;)

Feli Jo dedi ki...

Teşekkür ederim Mia'm!! Ben de seni yerim :*

 

Feli Jo Design by Insight © 2009