13 Ekim 2010 Çarşamba

Mimlenmeyi Seviyorum!

Mia'm tekrar beni mimlemiş ve müzikle ilgili konularda mimlenmek çok hoşuma gidiyor!! Başlayayım bakalım neler gelecek aklıma. Hiç düşünmeden başladım yazmaya. Şu an trendeyim ve şansıma internetli vagon gelmiş!! Çok eğlenceli!!

Mim Konusu:"Yaşadığımız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğimiz insanlardan, yapmaktan daral gelen işlerden uzağa bir tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra, geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp, tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz. Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini ve son ses açtığı şarkının adını, sözlerinden bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak."

Arabamı Seçtim!!





Benim arabam Back To The Future'daki DeLorean araba!! Çünkü onunla ister 2030'da tatil yaparım; ister 1960'ta..İhtiyacım olan tek şey, yeterince titanium! :)





Çatlatma Amacıyla Seçilmiş Şarkı:

Daft Punk : Harder, better, faster, stronger



Work It Harder Make It Better
Do It Faster, Makes Us stronger
More Than Ever Hour After
Our Work Is Never Over

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ooo mimin çok karizma olmuşş back to the future!!!
şarkı da muhteşem bayılırım;)

Feli Jo dedi ki...

ay oley!senin mimin kadar karizma olamaz miam! şarkıyı kultur shock - god is busy, may i help you seçtiydim ama baktım she falan geçiy şarkıda :) alakasız oluyor diye değiştiresledim

 

Feli Jo Design by Insight © 2009