2 Ekim 2010 Cumartesi

İşte Geldim Burdayım..

Merhaba özlediğim blog okurları!!

Sonunda internetimiz bağlandı, tekrar sizlerle olabileceğim..


Okul pazartesi günü başladı ve ben okuldaki öğretmenlerin, öğrencilerin sıcak kanlılığına hayret etmekle meşgulüm. İnsanlar o kadar okumuş, opera sanatçısı olmuş, yüksek lisans yapmış veya asistan olmuş ama hepsi arkadaş gibi. Burnu havada olan kimseyi göremedim ve görmek de istemem. Zaten öyle bir ortamda barınamazlar galiba..


Evimiz tam istediğim gibi oldu!! L masa hayranlığım vardı ve şu anda bir L masanın kısa bölümünde sizlere ulaşıyorum :) Şans eseri herşey hem istediğim gibi oldu, hem de ucuz oldu. Müstakil bir evi (tek katlı) 300 liraya kiralamak gibi mesela..


Müstakil ev hep bana korkunç gelirdi ama hep de isterdim. Korku filmleri hep müstakil evlerde çekilir. Farkettim ki korku filmlerinin çekildiği müstakil evlerde bir boşluk var. Türk evleri gibi çok kalabalık değil. Eşyalar az ve öz. Mesela biz doldurduk evi, ev daha sıcak geliyor korkutmuyor. Doğalgaz açılmadı diye çok soğuk gerçi. Öyle bir korkunçluk da mevcut.

Geçen gün okuldan geldim löpüç çekirdeğimi ve meyve suyumu hazırladım. Tv'yi açtım (bu arada digiturk aldık. Hep çok isterdim mezzotv var diye. Bu da gerçekleşti!) Tam yere kuruldum zil çaldı. Panjurlar açık ki birinci kat içeri baktığınız an tv açık mı falan herşey görülüyor. Saklansam tv açık evde olduğum belli. Öyle bir korku yaşadım ki dostlarım.. Meğer annem korkmayayım diye anahtarla açmamış da zili çalmış sağolsun..

Bu arada burada anneyle kalmak yadırganıyor. Niye ki? Arkadaş gibi annem var olamaz mı? Annesiyle kalan başka biriyle tanışınca insan heyecanlanıyor falan. Ne hallere düştük!
İşte böyle size ulaşmaya devam edeceğim..

Canım arkadaşım, dostum
Mia Wallace beni mimlemiş. Bir ara o mimi de yazacağım Mia'm!! Birazdan evden çıkacağımız için (bornoz, yumurtalık falan almamız lazım da) böyle hızlı bir blog yazısı yazayım dedim.

Dün akşam okuldan 5 gibi gelip direkt uyudum ve sabah 8buçukta uyandım. 15,5 saat uyumuşum. Kaç gündür 6 saat, 7 saat yatıyordum ki bu ben değildim. Biriktirmişim meğer uyku isteğimi. Ama çok iyi geldi (az uyumayı öğren Feli!)

Pazartesi Anadolu Üniversitesi açılış konserinde İstiklal Marşı'nı ve Anadolu Üniversitesi Marşı'nı söyleyeceğiz koro halinde. Sözleri daha bugün ezberledim. Yarın provamız var. Hemen koro moduna girince alışamadım ilk haftadan.

Tekrar görüşmek üzere. Sizi seviyorum ve şu parçayı armağan ediyorum. Dinleyin!

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Felim hoşgeldin!! seni çok özledim :( yazın süper iyi geldi! ayrıca "sağolsun.." :D
ya müstakil ev süper benc ehem yadırgayanları boşver mimi de istediğin zaman yaz mıçım..;)

Bir de llink sorunlu düzelt felim

Feli Jo dedi ki...

Ayy hoşbuldum Miam!! Ben de seni çok özledim :( Mimin birkaç güne hazır şu konserimsi olay bittiği an koşa koşa yazıcam!!

Linkleri düzelttim sanırım bi bak mıçım!!

francesca mckennitt dedi ki...

Müstakil bir öğrenci evi, hem de 300 tl! Ne şans, geç bir hayırlı olsun dileği :)

Feli Jo dedi ki...

Di mi çok şanslıyım!! Geç olmadı çünkü hala evimizle uğraşıyoruz! Daha dün açıldı doğalgaz o derece :) Çok teşekkür ederim!!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009