7 Eylül 2010 Salı

Yeni ve Lezzetli Bir Blog!!


Kaç gündür bu bloguma yazamıyorum çünkü yeni bir blog açtım!

Bu blogu yeni evlenip, okumaktan dolayı pek yemek öğrenememiş ablama adadım. Ben Eskişehir'i kazandığım için (oleyto) ablama annem de ben de bu konuda yardım edemeyeceğimizden böyle bir çözüm ürettik. Buraya ablama yüzyüze anlatır gibi yemek tarifi yazıyorum.

Ben ondan küçüğüm ve nasıl daha çok yemek pişirdim diye merak ediyorsanız, 4 senedir evde oturuyorum, sadece haftada bir ya da iki gün şan ya da piyano dersine gidip kalan günleri evde geçiriyordum. Zaman geçirmek için de yemek pişirip duruyordum.

İşte böyle... Beni oradan da takip ederseniz sevinirim! Sizlere şimdiden afiyet olsun!!

Bu yazıma müzik eklemek istiyorum. Şarkı da şu olsun. Shutter Island filminin soundtracki. Sevgiyle kalın!!

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009