7 Eylül 2010 Salı

Sonuçlanan Anketler..


Ne zamandır farketmiyordum şu an farkettim. Meğer iki anketim de sonuca ulaşmış.

Kime göre neye göre anketimin sonuçları: %62 kime, %37 neye

Kedi mi köpek mi anketimin sonuçları: %15 kedi, %84 köpek

Şimdi yorumlamalarıma geleyim.. Resmen kendi oylarımın cevapları kazanmış :) İnsanların genelde diğer insanlara göre karar aldığını düşünüyorum. Bir nesneyi birşeyi düşünmektense, sevdiği insanın yönlendirmesi, kararında daha etkili oluyor. Pek anlatamasam da anladığınızı biliyorum :)

Kedi, nankör olarak; köpek ise insanların dostu olarak bilinir. Bir arkadaşımın birkaç yıllık kedisi azdığı an sahibini bırakıp kaçmıştı. Köpeklerin böyle birşey yapacağını sanmıyorum. Köpeğim olmasa da böyle düşüncelerim var.

Şuradan parçamızı da dinleyelim!Yeni anketlerde görüşmek üzere..

2 yorum:

tom's diner dedi ki...

kedi seni seçer aslında pek nankör denmez genelde biz erkekler kedileri kadınlara benzetiyoruz.(:

Feli Jo dedi ki...

Ağır olmuş bu laf! Ben de evlatları kediye benzetirim. Kedi nankörse, evlat da nankörse, kedi evlattır. Evlat da kedidir. O zaman mantık kurdum oley! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009