15 Eylül 2010 Çarşamba

İlk Mimleniş..


En yakın arkadaşım Mia beni mimlemiş!!

Mim konusu da şuymuş : " Çocukluğunuzda sizi en çok utandıran, o an... "



Size, ablamın münasebetsizliği yüzünden utanışımı anlatayım.

Bir gün anneannemlerdeyiz. Ben 5-6 yaşlarındayım. Sanırım yine bayram. Salon hep kalabalık ve büyüklerle dolu olduğundan, kuzenim, ablam ve ben içeri odalara kaçardık. Genelde ya saklambaç oynardık, ya da sünnetçilik. Ben sünnetçi olurdum, benden iki yaş büyük erkek kuzenim de benden kaçardı. Kırt kırt kırt diyerek gezerdim evin içinde (Ne iğrenç bir oyunmuş).

Sanırım bu oyunlardan yorulmuş olmalıyım ki, günün sonunda yine anneannemlerin evinde uyuyor bulmuştum kendimi. Ben bulamamıştım aslında, uyuyordum o sırada. Neyse, bu cibiliyetsiz ablam, ben uyurken kuzenime(ki o zamanlar kuzenime aşıktım) "Biliyor musun, Feli'nin poposunun üzerinde ben var." demiş ve ben uykudayken popomu açmış.

Deli olmuş bir şekilde uyandım ve utansam mı, kızsam mı, ağlasam mı bilememiştim. Olan olmuştu artık. Ablama buradan saygılarımı ve sinirlerimi iletiyorum!!

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Gerçekten ablanın münasebetsizliğiymiş!!!! Ayy okurken sinir oldum feliii ama boşver çocukmuşsun zaten haha çok eğlenceli bir yazıydı :)

Loana dedi ki...

hahahaha inanamıyorum :))))))) cidden çok fenaymış bu felicimm :))))

Feli Jo dedi ki...

Evet ama çok utanmışım ki utanç diyince aklıma ilk bu geldi. Bir de dersten hastayım diye çıkıp, hizmetlinin evinde çizgi film izleyip uzandığımı, annemin beni yakaladığını hatırladım şu an. O da büyük bir utançtı yahu :O Umarım bi daha utanacağımız birşey olmaz Mia'm!!

Feli Jo dedi ki...

Loana'mm!! Hala kuzenimi görünce utanç doluyorumm!! :(

Modafobik dedi ki...

İlk mimin hayırlı olsun mu ne denir bilemedim ki :D
Ahahah, ablanı burdan topluca kınayalım! Bir de "cıkcık" bakışları, olay tamamdır! :D

Feli Jo dedi ki...

:D Teşekkür ederim! Ablamı zaten evleneceği için şu an herkes kınıyor :D Zamanında kaşınmış meğer!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009