17 Eylül 2010 Cuma

Bunalım


Müzik dinlemenin bana fazlasıyla zevk verdiği şu günlerde; okulumun başlaması için sabırsızlanıyorum. Böyle evi tam olarak düzenlesek herşey hallolsa..

Müzikle ilgili dersler alacağımı bilmek beni heyecanlandırıyor. Konservatuvardaki kimse bu eğitiminden zevk alıyormuş gibi davranmıyor nedense. Bu da beni korkutuyor ama müzikle ilgili eğitim alıp neden sevinmesin ki insan? Sonuçta oraya girene kadar bir yerlerin yırtılıyor.

İçim sıkılıyor, başka bir şehre yerleşmek için hazırlanmak, İstanbul'daki evde herşeyin kolide durması, birşey bulamamak can sıkıyor.

Laptopım hala tamir edilmedi. Sanırım yarın gelecek ama ben o laptoptan aldığımızdan beri memnun değilim zaten. Yeni laptop almak gibi bir durum da söz konusu değil şu ara. Resmen benim için ev kiraladık, yeni masraflar yeni eşyalar. Bir de laptop dersem gözümün üzerine yumruk yemem çok yerinde bir hareket olur.

Her şeyi anlatasım var, aynı zamanda hiçbir şey anlatamıyorum. Düşüncelerimi anlamıyorum ki kelimelere dökeyim. Hem çok mutluyum, hem çok sıkılıyorum, hem sürekli ağlayasım var. Depreyşşaa!!

Şu an içime öküz oturduğundan böyle bunalım yazıyorum ama uyuyup uyanınca bu yazıyı okuyup, "Ne olmuş bana böyle?" diyeceğim sanırım.

İyi ki uyuyunca unutuyorum..

O yüzden de uyuyorum.
Saygılar, sevgiler..

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Olsun yaz rahatla felim!
Evde ki olaylara üzülmemeye çalış dicem ama biliyorum elinde değil.
Sen bana yaz anlat rahatla ben hep yanındaydım canım felim! :*

Feli Jo dedi ki...

Oyy Mia'm!!
Sen yanımdayken herşeyi unutuyorum da gittiğin gün tekrar bunalıma giriyorum böyle!
Sanırım bugün laptopım geliyor.Eskişehir'e adsl bağlayınca tekrar kavuşucaz, o zamana kadar da telefondan giricem zaten Mia'm!! :*

 

Feli Jo Design by Insight © 2009