13 Ağustos 2010 Cuma

Yükselen burcun şaşırtıcılığı..

Bugün anneme doğum saatimi sordum ve hesaplayıp yükselenimin yengeç olduğunu öğrendim. Normalde akrep burcuyum. Yengeç yükseleninin özelliklerine baktım ve anlattığı bir bölüm aynı ben :O Çok şaşırdık. O yüzden paylaşmak istedim. Zayıf yönlerimi görmenizi istemezdim ama..

"Sizin en belirgin özellikleriniz arasında duygusallık, merhametli oluş, hassaslık ve sadakat göze çarpar. Adeta gözyaşlarını akıtmaya hazır bir insansınız. Son derece anaç ve korumaya yönelik davranırsınız. Sevdiğiniz insanların her şeyi ile ilgilenirsiniz. Sizin için sevgi, aile,baba ve anne çok önemlidir. Buna karşın maddi güven içinde bulunmayı da istersiniz. Sizin evinizden,ailenizden ve vatanınızdan uzaklaşmak son derece zordur.

En göze çarpan şey sizdeki güven eksikliğidir. Yine de cesaretinizi toplayıp kazanacağınızdan emin olduğunuz alanlarda büyük bir coşku ile davranabilirsiniz. Aslında çalışkan ve girişken bir insansınız. Ama biraz telaşlı olduğunuzdan dikkatsiz davranabilirsiniz. Neşeli ve canlı bir durumdayken aniden bir neden olmadan somurtkan ve dargın birisi olabilirsiniz. Bu sırada aklınıza bir şey gelmiş veya birinin önemsiz bir sözüne takmış olabilirsiniz.

Sizi bir insan,fikir veya konu çekebilir ve tuttuğunuz şeyi asla bırakmak istemezsiniz. Eskiye ve kurallara bağlısınız."

Keşke olmasam :)

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009