10 Ağustos 2010 Salı

Takipçi sayısı az olan bloggerın isyanı..


Neden diyorum? Neden benim takipçi sayım 7de takıldı? İnsanların yüzlerce binlerce takipçisi varken, benim neden bu kadar az?

Diyorum sürekli yazmıyorum diyedir, sonra sürekli yazmaya başlıyorum. Sonuç? Artı bir?

İsyanımın tek nedeni, yandaki resmi beğenip onu bir yazımda paylaşmak istememdi. Nih nih nih.. Korkutmak istemezdim kimseyi bu ciddiyetimle. Benim ciddiyetim en çok 10 dk sürer..

İyi eğlenceler, iyi günler, iyi ramazanlar 7(YEDİ!!) takipçim..

dinleyin şunu(hala sinirli olmak) :
http://fizy.com/s/16hw6l

5 yorum:

buster dedi ki...

Zamanında benim de 7 tane takipçim vardı ve aynı sıkıntıları yaşıyordum. Sanırım diğer bloglara yorum attıkça izleyici sayına rtıyor ya da öyle olmalı. Ya da kardeş blog gibi bir şey ekleyince falan filan. 8. üye olmak da hoşuma gitti. 8 ile 9 ile olduğum gibi bir bağ var aramızda şişt çaktırma kimseye. Sen yazmaya devam et izleyici sayın da artacaktır. Yürrü be Feli Jo diyorum hatta yüzsüzlüğe vurup sanki seni tanıyormuşum gibi. ( Ama üzüldüm yeaa bu isyana napim kendimi gördüm biraz=( )

Eren dedi ki...

emin ol tek sebebi yeteri kadar reklam yapmamış olmandır, o kadar heheh

deelroubha dedi ki...

artık 9 takipçin var :) sana da iyi eğlenceler, iyi günler, iyi ramazanlar opera sanatçım...güzel günler çok yakında ;)konservatuvar ile ilgili anılarını paylaşırken de kendiliğinden tırmanır izleyici sayısı...ama biz de az ve özüz şimdilik :P

Feli Jo dedi ki...

buster; bu durumda herkese yorumlar yazıp,izleyeceğim :) tanımasan bile bu yüreklendirmen için çok teşekkür ederim ;)

Eren; nerede üyeliğim varsa yazdım, dakikada bir paylaştım ama işe yaramadı :(

deelroubha; ah bir kazansam..sana da iyi ramazanlar :) şu anki izleyicilerimi çok seviyorum.hepsine çok teşekkür ederim :) ben sizin sayenizde varım..

Feli Jo dedi ki...

Anaa Eren hey gidii! :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009