28 Ağustos 2010 Cumartesi

Şimdi okullu olduk!!


Sonunda, 4 yılın sonunda, ben de üniversiteli oldum!! Hayallerimi gerçekleştirdim. Gerine gerine yazabilirim artık kazandığım yeri: Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Anasanat Dalı!! Ooh upuzun :)

Kazandığım halde İstanbul'da yaşadığım için İstanbul Üniversitesi'nin de konservatuvar opera sınavına girdim. Birinci aşama sınavında kapıda içeri gir anlamında çalınan zili duymadım. Adam kapıyı açtı içeri girip "Pardon zili duymamışım." dedim ve jürideki teyzeden bir cevap geldi "Gel buraya duyarsın çocuğum!". Bu laftan sonra zaten yeterince soğuduğum bu ortamda gerildim de gerildim. Hiçbir yerde yazmadığı halde marş söylemem istendi. O an "İzmir'in dağlarında çiçekler açaaar" marşı geldi ve söyledim gayet iğrenç bir halde. 2 gün sonra sonuçlar açıklanmıştı ve ben 150 kişi içindeki şanslı 20 kişiden biri olmuştum. Çok şaşırdım ama Eskişehir'i çok beğendiğim için diğer sınava pek girmek istemiyordum. Arkadaşım S.nin ısrarı ve ileride pişman olmamam için sınava girmemi söylemesi nedeniyle bu aşamaya da girdim.

İkinci aşamada 10 kişilik kadar bir jüriye ariamı söyledim. Ardından "Kalabalık bir tren garındasın.Biri sana seslendi. Şaşkın şaşkın etrafına baktın. Sonra yanlış duymuşum modunda yoluna devam ettin. Bunu canlandır." dediler ve yaptım. Başta tren garı yerine trendeymiş gibi yapsam da :) sonradan pardon gardaydım diyip düzelttim. Bunu da yaptıktan sonra şiirimi okudum ve çıktım. O şanslı 20den biriydim ama şanslı 10a giremedim. Ama zaten çok kötü bir internet sitesi var konservatuvarın. Hala internette açıklanmadı mesela ama liste çoktan kapıya asıldı. Ha ayrıca Anadolu Üni. iki aşamayı da sahnede yaptı ama İstanbul Üniversitesi o minicik sınıflarda yaptı..

Neyse ki artık Eskişehir'liyim. Es es.. Yıllardır istediğim bölümü, böyle güzel bir şehirde okuyacağım için de çok mutluyum. İyi dileklerini benden esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum. Sizleri çok seviyorum!!

Ha bu arada, ablamı pazar günü istemeye geliyorlar. Ben hiç sevgilisi yok sanarken, meğer eski sevgilisi ile barışmış ve evlenme kararı almışlar. Sınavım var diye de kimse bana çaktırmamış. Cuma günü sınavdan çıkar çıkmaz bana söyleyeceklermiş. Pazar da istenecekmiş. Annem erkenden söyledi bana durumu. Bir iki ağlamadan sonra verdim gitti. Yarın istemeye geliyorlar. Böylece annem bir İstanbul bir Eskişehir yapmayacak hep benim yanımda kalacak. Meğer kızı vermek tüm sorunları çözüyormuş hehe..

Hepinize mutlu seneler.. Sizin de hayalinizin gerçek olması dileğiyleee!!

10 yorum:

Loana dedi ki...

amanııııın inanmıyorum hoş geliyosun biricik okulumaaaaaaaa :)

Feli Jo dedi ki...

Aaaa hoşbuldumm, ben de inanmiyorumm çok sevindim! Okulumuz çok güzel! Bana orada gezmek, görmek, yemek, içmek için bir yerler önerirsin değil mi Loana'mm? Ben ilk defa sinav için geldim Eskişehir'e, hiç bilmiyorum. Sadece gençlerin annesiyle gezmediğini biliyorum. Annemle gezerken 'Mülteciler gelmiş!' dediler şok oldum :( ezdiler beni hemen..

buster dedi ki...

işte buna başarı derim ben!! işte budur aslolan! ben de okulu bırakıp bu sene yeniden sınava gireceğim. çok çok sevindim cidden, kendim kazanmış gibi. hayırlı uğurlu olsun.

Feli Jo dedi ki...

buster, ne kadar içten bir yorum bu!! Aslolan senin bu yorumun. Beni çok mutlu ettin :) Senin için de başarılar dilerim umarım senin de hayallerin gerçek olur!

Loana dedi ki...

tabi kii canım ne zaman istersen yardıma hazırımmmmm :) Şu an eskişehirde misin bilmiyorum, bir dahaki gidişin için birsürü yer öneririm, hatta ben de dönünce görüşebiliriz bile dilersen!! eskişehir çok rahat sevimli bir şehirdir, alışması da kolay olur o yüzden.. çok eğlenceğine garanti veriyorummm :)

Feli Jo dedi ki...

:) Ne kadar iyi bu blog arkadaşları yahu!! Eskişehir'e çarşamba günü gideceğiz ev bakmaya. Milleti operayla rahatsız etmemek için de müstakil bir ev bakmalıyız. Umarım görüşürüz çok sevinirim! Eskişehir'e bayıldım, şimdilik Odunpazarı, cam sergisi, lületaşı pasajı mı ne oraya gittik :) sonra tepede değirmenli ve şelaleli bir yer vardı oraya gittik. Sonra o büyük caddeler ve espark :) Umarım herşey güzel olur ve güzel olacağına inanıyorum.. İyi ki varsınız blog arkadaşları :)

Şizofrenik Human dedi ki...

Merhabaa :) Bloğunu ilk kez ziyaret ediyorum.. müzik opera aşkını görünce ve önceki birkaç yazıda opera sanatçısı olmak istediğini okuyunca kazanmışmısın diyerek okumaya devam ettim :) Şahsen adına çok mutlu oldum , hayallerine ulaştığın için tebrik ediyorum seni :) Farkındayım neredeyse 1 yıl olmuş ama geç olsun güç olmasın diğmii ? :)))
Umarım Eskişehiri sevmişsindir :) Şahsen tam okumak için yaratılmış bir şehir. Küçük ama dolu dolu ve eğlenceli :)

Feli Jo dedi ki...

Aaa çok teşekkür ederimm!! Son yazımda olduğu üzere bugün biraz tiksindim haksızlığı görünce ama ben yine de söylemeyi çook seviyorum!! Geç de olsa beni bulup iyi dileklerde bulunduğun için çok teşekkür ederimm!

Eskişehir'i çok sevdim hatta hiç gitmek istemiyorum! İstanbul'u da özlüyorum ama buradaki huzur orada yok :) Tekrar çook teşekkür ederimm!!

temerrüt dedi ki...

hani herkesin gönlünün bir başkenti vardır ya benimki de Eskişehirdir:)
ben her ne kadar mezun olup gitsem de,bir parçam hala Anadolu'da bağlarda,adalarda ne bileyim çok sıcak bir şehir Eskişehir,bilirsin işte.hele de kar yağarken bir değişik olur.

ne güzel hayalini gerçekleştirmen.

Feli Jo dedi ki...

Ben de mezun olunca gitmek istemiyorum aslında. Korkuyorum buradan gidince sanki büyük şehre düşüp kaybolacakmışım gibi :) Halbuki 21 yılımı o büyük şehirde geçirdim ama yola çıktığım an yoruyordu beni orası. Burada gez dolaş doyamıyorsun. Minicik olmasına rağmen bu kadar eğlenceli olan bir yer yoktur galiba. Gerçekten kar yağınca bir video çekmiştim hatta onu bloguma koyabilirim aklıma geldi :) Çok teşekkür ederim. Bakalım 2. senemde neler olacak :p sanki 2.kitabım çıkacakmış gibi reklam yaptım yalnız hehe

 

Feli Jo Design by Insight © 2009