3 Ağustos 2010 Salı

Nasıl bir filmdin sen öyle?!

Biliyorum bu konu bu ara çok ünlü fakat ben de gittim ve ben de bu filme yorum yapmak istiyorum.Film tabi ki Inception!!O ne oyuncular, o ne çekimler öyle?!

Arkadaşım Mia,ablasi,ablam ve ben girdik sinema salonuna.Daha baştan sonunun tahmin edildiği bu film, tahmin doğru çıktığı halde şaşırtıyor(bunu nasıl yapıyor inanın anlamadım ama çekimlerin muhteşemliğinden olabilir).

Filmin çoğu sahnesini yaşamış gibi hissediyorsunuz.Film hakkında çok şey söylemek istemiyorum çünkü izlenmesini istiyorum..Rüyada çoğu zaman yaşadığımız şeyleri, insanların da bizim gibi yaşaması; hatta bunun bir film olarak çekilmesi çok etkileyici zaten.Leonardo DiCaprio şarap modunda ilerliyor.Gitgide daha hoş oluyor adam.Oyunculuk zaten şaka gibi.Yönetmen Christopher Nolan hep şakaydı hala şaka olarak ilerliyor.

Bu arada nasıl teknoloji o kadar ilerledi yahu.Adam nasıl rüyalarımızda yaşananları aynen ekranlara aktarabilir?Hisleri bile tahmin edebiliyorsunuz.Birden birşeylerin patlaması, öldükten sonra rüyanın devamının olmaması..Neyse ben hislerimi açıkça anlatamıyorum ama anlaşıldığı üzere çok etkilendim ben filmden.Kekemeyim sanırım artık.

Çıkışta hepberaber bowling oynamaya gittik ve ablam son sayıyla yendi.Sonuncuydum kendimi kutluyorum.Sanırım benim bileğim yamuk.Ne yollar denediysem deneyeyim(karpuzlama,sağ elle atma,sol elle atma,bilek döndürme,hızlı atma,yavaş atma,ağır topu hızlı ve yavaş atma,hafif topu hızlı ve yavaş atma vs.) bir türlü beceremedim.Hala moralim bozuk ama bu ara herşeyi sınavı kazanıcam o yüzden diye noktalıyorum.Ve bunu da böyle noktalayayım..

Kazanacağım ya o yüzden..

konuyla ilgili parça : http://fizy.com/s/1drtit

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009