17 Ağustos 2010 Salı

İlk mini halk konserim..


5 gün süren hastalığımın sonunda doktora gitmeye karar verdik ve bu sabah doktora gittik. Yıllardır Çapa'daki devlet hastanesine gitmiş biri olarak özel hastaneye bayıldım. 12 Liraya 15dkya işimiz bitmişti.

Doktora sınava gireceğimi, bir an önce iyileşmem gerektiğini söyledim. Önce steteskop mudur nedir onunla sırtımı göğsümü dinledi. Bu sırada Türkiye'nin, ardından Yunanistan'ın en ünlü sopranolarının adını sordu. Şans eseri Maria Callas'ın Yunanlı olduğunu yeni öğrenmiştim. Hemen cevap verince hoşuna gitti. Sonra löpüç karnıma dokunup başımıza Pavorotti mi olacaksın dedi kilomdan dolayı. Güldüm geçtim :) Sonra sanırım mesleğini severek yapmıyor olmalı ki, "En güzeli istediğin şeyi yapmış olman, Vehbi Koç olsan da öleceksin sonuçta." dedi ve 3 tane ilaç yazdı. Başarılar diledi.

İlaçları kullandığım ilk günün akşamı sesim iyi gelmeye başladı. Arada fıslıyordu ama çıkan ses de iyi çıkıyordu.Öksürmeye devam ediyordum.

Akşam ev çok sıcak olduğundan ve klimayı açmak yasak olduğundan, evden çıkıp parka indik. Parkta telefonumdan Vivaldi'den Sposa Son Disprezzata ve yine Vivaldi'den Vedro Con Mio Diletto'yu açarak eşlik etmeye başladım. Bir zaman sonra alkış koptu. Yanda top oynayan liseli yaşlarda olan 6 çocuk beni alkışlıyordu. Yanıma geldiler ve bir tane daha söylememi istediler. Annem de istedi. Uyarımı yaptım ve öksürebileceğimi, sesimin gidebileceğini belirttim. Sorun değil dediler. Başladım Bach'ın Quia Respexit'ini söylemeye. Varoş bir semtte oturmamıza rağmen parçanın sonuna kadar dikkatle dinlemeleri çok hoşuma gitti. Abla bana müziği sevdirdin valla diyen bile oldu.

İşte böylelikle ilk halk konserimi vermiş bulundum. Kaç gündür konuşurken bile sesim giderken, bugün aniden böyle iyi söylemiş olmak, hatta dinleniliyor olmak çok hoşuma gitti. Sınava son 6 gün. Sakin olmalıyım. Oldum! :)

Bu videoyu da izlemenizi tavsiye ederim :) Sahne şovuna bayıldım, dekora vs. Ayrıca Antonio Banderas'ı ilk defa beğendiğim video bu oldu :)

6 yorum:

deelroubha dedi ki...

Cidden günler sonra sesini duymak bize çok iyi geldi. İlaçlarını aldın,sesinle de ilacımız oldun. Heyecanlanınca daha iyi söylüyorsun sanırım :) bu da jüri için bir artı bebeğim :) sınavlarda başarılar! kocaman öpenzi!!!

Feli Jo dedi ki...

Hohoho :) Çok teşekkür ederim ablam! Siz olmasanız ben tırto sesimle kalmıştım :) İyi ki beni bu konularda yüreklendirdiniz. Hüzünlü yazdım gözlerimiz dolacak :) Ben de seni öpenzi!!

deelroubha dedi ki...

:( feliiiii!.. seni çok seviyorum <3

Feli Jo dedi ki...

annaa ben de seni çok seviyorum dilru!! <3

kibritci kız dedi ki...

bana da söyleeeeee


yaa bi de şu kelime doğrulamayı kapattttttttt

Feli Jo dedi ki...

Anaa kelime doğrulama mı varmış? Haberim bile yok! Hemen kapatmaya çalışacağım :) Sana da söylerimm <3 Utanmazsam tabi :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009