8 Ağustos 2010 Pazar

İkinci tv denemesi..

Bu sefer daha fena bir durumla karşı karşıyaydım.Bir gün taksimdeki bir kanala gittim.Sadece iş görüşmesi için.Ben de çok çekingendim adam ne iş vereyim dese istemedim çünkü ya sokakta röportaj yapacaktım, ya da arkada kayıt aletleriyle ilgilenecektim.Aletleri de bilmediğim için yine çekinmiştim.Başlarına dert olmak istemiyordum en baştan o koca kayıt aletlerini öğrenemezdim kısa zamanda.

Annemin arkadaşının tanıdığıydı oradaki adam.O yüzden annemle görüşmeye gitmiştim.CV'me hobilerim bölümüne şarkı söylemek yazmıştım.Adam onu görüp, anneme dönüp dedi ki : "Güzel şarkı söylüyor mu?" annem de evet diye onayladı.Adam daha sesimi dinlemeden bir dakika dedi.Birini aradı ve buraya gelmen lazım, sana bir ses dinleteceğim falan dedi.Ben şok içindeydim.İş görüşmesi şaka gibi birşeye dönüştü.Adam 1 saat içinde gelecekmiş, çünkü Kadıköy'deymiş.Üzüldüm o an adamın benim için o kadar yolu gelmesine.Bir saat dışarı çıkıp oyalandıktan sonra geldik kanala.

Adam bana bir şarkı söyle dedi.Ben hala şokta olduğumdan ne şarkı ayarladım içimden ne birşey.İki saat beklettim.Utanıyorum dedim kapıyı kapatalım dedi sanki ben dışarıdakilerden utanıyormuşum gibi.Neyse başladım türk sanat müziğine.Şimdiki gibi opera söyleyemiyor, annem sevdiği ve sesim de gittiği için tsm parçaları söylüyordum o zamanlar.Başladım: "Seniii beeen elleriiin oolsuuuuun..."Bitince adam hiç detone olmadığımı, eğitim almadığım halde sesimin iyi olduğunu(höh?) yarın 11de beni programına çıkaracağını söyledi.

Benim iş görüşmesi oldu beni ünlü yapma çabası.Genç yetenek falan iğrenç bi duruma düşmüştüm artık.Öbür gün öle öle gittim ve programın canlı yayın olduğunu öğrendim.Ayrı bir gerildim.Neyse program başladı ben kenarda ayaktayım.Sunucu "Sevgi yumağı" dedi öyle durağan bir programdı.Benim gülesim geldi.Kameraman da gülüyordu kii adam direkt adımı söyledi o sevgi yumağından nasıl bana aniden geldik anlamadım.Kamera bana döndü.Aniden ciddileşmemle birlikte, kameraman yarıldığı için sanırım içeri kaçtı.Kamera bana dönük olarak kaldım öyle.Tabi kendime güvensiz olduğum için de hiç hareket etmeden, put gibi söyledim.Sırf kafamı çekmiş kamera.Olduğumdan 75 kilo fazla çıkmışım.

İşte böyle hüsran dolu bir iş görüşmesi(?) geçirmiştim.İşe de almadılar kandırılmış gibi öylece döndüm.Hala bir işe girip kendi paramı kazanamadım.En iyisi üniversiteyi kazanıp bitirmeyi bekleyeyim de, bildiğim bir işe başlarım artık.

parça da bu olsun : http://fizy.com/s/1aj3nx

2 yorum:

Medanşeri dedi ki...

hay Allah'ım ya çok güldüm (:
Şaka gibi gerçekten nereden nereyeee (:
Neyse hayırlısı olsun denemiş oldun böylece(:
En azından 75 kilo fazla çıkmışsın o da birşey ben hep diyorum ki ben TV'e çıksam demek ekrana sığmam taşarım (:
Sevgiler :*
Bundan sonraki görüşmelerin daha iyi geçer umarım, gönlüne göre bir iş bulursun (:

Feli Jo dedi ki...

Medanşeri, ehehehe :D ben de taşmiştim zaten tombulum bir de kamera öyle gösterince of ki ne of..

Benden de sana bol bool sevgiler ve öpücükler :*

Bir sonraki iş görüşmemde üniversite bitirmiş olacağimdan daha iyi geçeceğini düşünüyorum. Hiç olmazsa yapacağim şeyler ilgili bilgim olur böyle mal gibi gitmem :D ehe

 

Feli Jo Design by Insight © 2009