14 Ağustos 2010 Cumartesi

Hırıl hırıl...


Son günlerde bizi korkudan öldürecek bir sorunumuz var.. Haftaya cumartesi Anadolu Üniversitesi Opera Bölümü Yetenek Sınavı'na girmek üzere Eskişehir'e yola çıkacağız. Pazar ve pazartesi günleri sınav var.Fakaaat gelin görün ki, yaklaşık bir haftadır deliler gibi öksürüyorum. Şarkılarda sesim gidiyor, şarkıyı söylerken 3,4 kere öksürme geliyor. Bir ton ilaç içiyorum, geçmezse diye aşırı korkuyoruz.

Hep iyi olanı düşünmeye zorluyorum kendimi. Geçecek.. Daha 1 hafta var sonuçta. Hem niyeyse jürinin benim hastalığımı düşünerek dinleyeceklerini düşünüyorum ama bu hastalıkla ses güzel çıkmazsa ne yapabilirler ki? Sınavı benim için erteleyecek değiller. Yani ya iyileşeceksin ya da iyileşeceksin.

Hepinizden sonsuz dua,iyi dilek vs. bekliyorum. Hayatımın sınavına bu kadar az kala bu sorun daha fazla sürmemeli!

konuyla ilgili parça : http://fizy.com/s/1aj3xs

2 yorum:

Loana dedi ki...

ben de anadoluda okuyorum tabi bölüm farklı :) cidden dua edicem, bol şans!

Feli Jo dedi ki...

çok teşekkür ederim!! lise arkadaşlarım üniversite mezunu..ben müzik uğruna 4 yıldır uğraşıyorum.umarım olur çok sağool!!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009