19 Ağustos 2010 Perşembe

Donuk bakışlar..


Bugün lise arkadaşımla buluştum ve watsons mağazasından şu göz dinlendiricileri aldım. Aşırı rahatlatıyor şu sıcaklarda. Ayrıca göze koyunca komik bir görüntü de elde edebiliyorum oley. Takma kirpiğe ne gerek? :)

Ayrıca bugün mağazalarda ne denesem üzerime oldu(demek ki hep büyük bedeni varmış:)) beni mutlu etti herşeye rağmen. Boğazım, öksürüğüm hala geçmedi!!

2 gün sonra Eskişehir'e yola çıkıyoruz! Bir an önce sesim düzelmeli, öksürüğüm geçmeli; yoksa jürinin üzerine üzerine hırıl hırıl öksürebilirim :)

Bu yazıyı öylesine yazdığım için her konudan kısa kısa bahsettim. Amacım sadece fotoğrafı koymaktı(yanaklı foto) ve bir konu üretemedim. Evet üretemiyorum, böyleyim :(

Lay lay lomm!

4 yorum:

deelroubha dedi ki...

bence opera sınavlarınıza bu göz dinlendiricileri ile girmelisiniz. Sizi daha alımlı gösterecektir. Ayrıca stilinizi ve fotoğrafınızı çok beğendim. Kuaförünüzün ve fotoğrafçınızın telefon numaralarını bana yollarsanız sevinirim. Saygılar...
Oh mon dieu!

Feli Jo dedi ki...

oh my..teşekkür ederim iltifatlariniz için. O gün saçim kendiliğinden kivrilmişti ve sana dünyanin en güzel fotoğrafçisini vermek isterdim ama seni sana veremem ki :)

D!mple Rock dedi ki...

annemd e göz dinlendirici stick almış. içindeki kimyasalları düşündükçe kullanmayayım diyorum. zararlıdır belki diye. ama içim de gtmiyor deil hani.

Feli Jo dedi ki...

D!mple Rock!! İsmine çok şaşırdım çünkü ablamın adı ve kızlık soyadının ingilizcesi :) Ablam üyelik aldı sandım. Göz dinlendirici stick cidden bana da aşırı çekici geldi. Bir kere deneyip hevesini almalısın bence! ;)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009