3 Ağustos 2010 Salı

..ve başvurular tamam!!

Bugün sabahın 7sinde uyanıp hazırlanıp babamı bekledik(kendileri İzmir'de kendine göre etik tatilini yapıyordu.) Gecikti ve İstanbul Üniversitesi'nin kapısına gittiğimizde öğle yemeğine denk gelmiştik.Neyse ki 1 saat kadar bir beklemeden sonra hemen işlerinin başındaydılar.

Çok burnu havada tipleri göreceğimi sanarken bir de baktım ki o başvuru ortamında bile bir kaynaşma oldu.Bu çok hoşuma gitti.Sınava başvuran ikinci kişiydim o da ayrı bir sevinçti benim için.Ne kadar az rakip,o kadar kazanma şansı :)

Formlarımı doldurup annemle sıraya girdikten sonra, kaydı yapan sevimli hanımefendiye aria mı lied mi söyleyeceğim dedim ve bana "Sen bilgili bir kıza benziyorsun sana kitapçık ve cd vereyim." dedi.Çok sevindim.Belki sadece memurdu ama yine de insan seviniyor.Aldım cdyi eve gelince inceledim.Birinci aşamada sorulacak soruların örnekleriydi ve ben hepsini doğru yapıyorum.Sanırım bu sene olacak.Bu hissim iyice arttı!!Lise biteli 4 sene doldu bitti ve sonunda sanırım bir üniversiteye gireceğim hem de hayallerimi takip ederek!!Umarım umutlarım boşa çıkmaz!Yihaa lalalalaa.Müziğin rüzgarı bizimle olsunn(Trt ses tonu ile)

uygun parçamız bu olsun(aaa athena'nın herşey güzel olacak parçasını koyacaktım ama daha uygun bir parça buldum heheh) : http://fizy.com/s/14cf95

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009