12 Nisan 2010 Pazartesi

Şepele şepele..

Kendimce yarattığım ikilemeleri seviyorum.Mıç mıç,şepele şepele vs. Ayrıca rejimden bıkmış bir biçimde böyle tavuk burgerlere,böreklere dalmak istiyorum ama hayır kararlıyım bu sefer!! Neyse neler oldu anlatayım blog :) Cumartesi günü annem ve teyzesiyle beraber Taksim'in iğrenç kalabalığına girip çıktıktan sonra - kuzenim de orada kalacağından ve ısrar ettiğinden - annemin teyzesinde kaldık.Diğer gün YGS'ye girecektim ve okulum da eve çok yakındı yürüyerek gittim öyle bir artısı oldu. Össye ya da her neyeyse işte 5. girişim olduğundan gayet rahat ve gülümseyerek okul bahçesine adımımı attığımda herkesin bana kıl olmuş bir şekilde baktığını gördüm.Herkesin 5. senesi değildi tabii ki.Ağlayanlar vardı,korkmuşlar,heyecanlılar.Sonra okuldan çıkan görevli öğretmenin bana giriş belgemi vermesinden de kıl oldu bu insanlar.Görevli öğretmen babamdı çünkü onun okuluna denk gelmiştim sınav yeri olarak..Sınavın bitimine 15 dk kala çıktım.Fen'i yapmadığım halde artık nasıl yavaş yapmışsam 120 soruyu 145dkda yapmışım ki matematikten 13 soru falan yaptım en çok..Neyse ki artık evimdeyim huzurluyum ve açım.
-Börek? -Yoo yoo

Aaa bu arada Leyla Gencer Anma Gecesi'ne biletleri aldık!!Mozart Requiem'i canlı dinlemek benim için süper olacak.Umarım koro vs iyidir.İyidir ya moralimi bozmayayım.Süperdir harikadır amazing ve wonderful olabilitesi var

Konuyla ilgili parça da bu olsun : http://fizy.com/s/12i496

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009