7 Nisan 2010 Çarşamba

Oh be..

Sonunda ben de kendi blogumu açtım. Artık aklıma gelen herşeyi yazabilirim (günlük sandım galiba).. Keşke olmasa.. Umarım insanlık adına yararlı bilgiler paylaşırım. Sanırım biraz müzikle ilgileniyorum. 3 yıldır piyano çalıyorum şimdi de şan dersi alıyor,konservatuvarın opera bölümüne hazırlanıyorum. Kazanırsam buraya koca koca harflerle yazarım. Umarım o günler de gelir. Blog açma muhabbetini uzatmak istemiyorum ayrı başlıklar altında uzatırım ben onu merak etmeyin a dostlar :) Küçük de gülerim buralarda.. Ama sadece burada küçük gülerim. Öyle alışkanlıklarım yoktur. Bilen bilir.. Ellerim duramadı gidip piyano çalayım enerjisini sarfetsin haspam..

2 yorum:

kibritci kız dedi ki...

kazanmışsın yaa :)

ne güzel de mi :)

Feli Jo dedi ki...

Eveet çok güzel! Bıkmıştım evde 4 yıl boyu oturdum :( Yalnız 3. seneme geçiyorum daha dün gibi bunu yazdığım zamanlar.. :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009