8 Nisan 2010 Perşembe

Gülünç..

Sevgili blog(günlük gibi kullanmamalıyım hayır yapmamalıyım!!)
Bugün hep piyano çalasım vardı çünkü sabah bir kızın videosunu izledim.Kız dediğim 31 yaşında çıktı gerçi ama olsun.Hayvan gibi muse çalıyordu piyanoda.Kendimi geliştirmek istedim.Ben de her tuşlara abanışımda anlamlı melodiler çıksın istedim o kız gibi!Sonra düşündüm ben 31 yaşına kadar ohoo çalarım öyle dedim.Sonuç olarak da Dream On'un başını çalabilmeye başladım bu da bir ilerleme.Sonra birden içime sıkıntı oturdu ama arkadaşım Başak ve yine arkadaşım Uğur ve Uğur'un arkadaşı(?) Yasemin komik muhabbetleriyle beni güldürdüler..Sonra fazla güldüm fazla eğlendim kendimi toparlayamadım.Ağzım hala açık galiba.Bugün film izledim(Be Kind Rewind) 75 saate bitirdim.Aslında konusu çok güzeldi ama benim odaklanma sorunum vardı.Çok günlük oldu be :( üü

özendiğim kızın bir piyano kaydı: http://fizy.com/s/1c23g1
(daha fazlası için youtube-vkgoeswild)

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009