28 Nisan 2010 Çarşamba

Böyük Aaadaaa

Sevgili blog.
Bu pazar günü çok eğlendim sanırım. Bilgisayar kursumuzdakilerle beraber Büyük Ada'ya bir piknik düzenledik ve gittik. Vapur'a bindik ve hiç yer bulamadık. Bir arkadaşın sayesinde tüm gazeteleri yere serip oturduk ve bu şaşırmış hareketimizle normal oturanlardan daha çok eğlendik :) Ada'ya vardıktan sonra sanırım bi 45dk yürüdük kokulu yürüyüş. Tezek kokuları,yanımızdan geçen faytonlar,bisikletler ve tabak çanaklarla o yol bizim için işkenceydi. Herşey piknik yerine vardıktan sonra güzelleşti.
Eğer adaya gidecekseniz lütfen faytona bininiz! Sonracıma oturduk yedik yedik bi ton. Müzik açtık zumbalar yaptık şarkılar söyledik.. Hiç yapmadığım şeyler yaptım. Mesela yakartop oynadım. En son orta 2de oynadım sanırım. Hocamızın bizi rahatlatmasıyla herşeyi denedik sanırım. Hep utanarak yaptığım aria söyleme işine bile bir iki mızmızlanma sonrası hemen başladım.. Evet sesim gitti evet bişeyler bozuldu ama yine de güzel gibiydi.
Piknik bitip aşağı indikten sonra dondurmalarımızı alıp yine vapura bindik. Vapurda fotoğraflara bakıldı, sessiz sinema oynandı. En eğlenceli bölüm ise vapurdan inince hocamızla Taksim'e gitmekti. İyi ki yaptık oley.. Neden pazar gününü anlattım burada bilemiyorum ama neyse işte.. Blog boş kalmasın uzun süre ara vermeyeyim dedim.
Pazartesi de Empedans isimli grubumun klavyeciliğini yaptım. Pek çalışmadığım için sadece bir şarkıda doğru düzgün eşlik ettim :) Artık her pazartesi stüdyodayız sanırım. Hadi dolu dolu günler yine bana. BYE!

ve yine müzik: http://fizy.com/s/1ahx9e

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009